IM BACK,FOLLOW SAYA,TINGGALKAN JEJAK ANDA DI CBOX SAYA,PASTI MONSTA JIEYHA AKAN FOLLOW KORANK.LOVE U ALL

Pages

artikel cinta


PJJ selalunya orang akan ingat PENDIDIKAN JARAK JAUH. Namun begitu PJJ juga boleh di kategorikan sebagai PERCINTAAN JARAK JAUH. Ramai yang tidak percaya dengan Percintaan seperti ini. Namun begitu jika ingin terus berkekalan dengan pasangan masing-masing, pasangan itu mestilah mempercayai pasangan masing-masing terdapat beberapa cara bagi mengekalkan perhubungan itu.
- Komunikasi
Dalam percintaan jarak jauh ini pasangan bercinta haruslah mempunyai komunikasi yang baik. dengan cara komunikasi ini yang boleh mengeratkan hubungan mereka. pelbagai cara yang boleh dilakukan seperti SMS, SKYPE, telefon & pelbagai lagi bagi mengeratkan hubungan anda dengan pasangan masing-masing.
- Kata Hati
Selalunya pasangan yang bercinta ini akan mempunyai naluri yang macam-macam namun begitu percayalah jika anda dikurniakan pancaindera yang ke-enam percayalah dengan pemberian yang diberikan oleh ALLAH.
- Kepercayaan
Kepercayaan ini merupakan asas penting. Anda perlu percaya pada diri anda dan juga pasangan anda. ini amat penting kerana dalam percintaan jarak jauh ini pasangan selalu diuji, jadi setiap pasangan perlu mempercayai pasangan masing-masing jika anda tidak percaya maka perhubungan anda pasti tidak akan berjaya.
- Berdoa
Setiap apa yang dilakukan mesti dari berusaha dan kemudian barulah tawakal. Jika anda dan pasangan anda telah berusaha dalam perhubungan jadi jalan yang terakhir adalah dengan berdoa. ALLAH akan sentiasa membantu umatnya jika kita sentiasa berusaha.
- Kesimpulannya
Yakin dengan apa yang anda lakukan INSYA-ALLAH percintaan jarak jauh anda akan berjaya. apa yang penting kerjasama di antara anda dengan pasangan anda. dan percaya pada jodoh kerna setiap umatnya telah ditetapkan jodohnya. Andai dia jodoh anda tidak kira sejauh mana jarak anda dengan pasangan anda pasti bersatu jua akhirnya. INSYA-ALLAH.

0 000 orang nak tahu:

Post a Comment

Happy giler
Dont forget follow me and like my entry :)thank you for visit my blog..
 
Template By Ira Syahirah