IM BACK,FOLLOW SAYA,TINGGALKAN JEJAK ANDA DI CBOX SAYA,PASTI MONSTA JIEYHA AKAN FOLLOW KORANK.LOVE U ALL

Pages

κɛиαρα ƨιиɢℓɛ ℓɛвιн вαικ ∂αяι cσʋρℓɛ?

BEBAS dan TIADA KONGKONGAN
   Bila korang single, korang takde pun pelik² nak kisah pasal hal girlpren boipren semua tuh. So, setiap masa korang FREE. tak payah nak spend kan masa untuk bergayut, untuk msg anytime, anywhere and kdg² tu macam dah putus idea nak msg ape but still because konon² COUPLE kann, kena la msg 24 jam untuk menunjukkan caring nya dia terhadap pasangan . puiii!. Takda maknanya. Alangkah indahnya kalau masa yg korang dah habiskan untuk pasangan korang tu.. korang gunakan untuk perkara yg lebih berfaedah. kan bagus tuu.. takde la terasa membazir dia. 


SAYA SUKA KEADAAN SEKARANG
So, untuk disimpulkan, Aku tak payah bagi banyak² point. sebab 2 point yang aku bagi dah cukup buat korang berfikir mana satu lagi baik. TAK. aku buat entry ni pun seriously takda niat pun nak kondem hang hang yang couple dkat luar tu. tapi, aku just tulis pasal aku. knp aku lebih prefer utk stay single rather than being in a relationship. jangan sentap dulu okay? baca sampai habis. kemudian baru boleh nilai. Kesibukan yang aku lalui sekarang dah semakin melupakan aku pasal semua semua ni.. Handphone yang dikatakan penting, namun aku tak pernah merasa kepentingannya dalam hidup aku. serious tak pernah rasa. tapi, aku sangat merasai kepentingan INTERNET dan LAPTOP dalam hidup aku.. Tiada siapa yang boleh memisahkan kami.. Dah laaa. selesai carutan yang tidak bernas daripada aku. yang baik jadikan tauladan. yang buruk jadikan sempadan okayh? thanks a lot (:

0 000 orang nak tahu:

Post a Comment

Happy giler
Dont forget follow me and like my entry :)thank you for visit my blog..
 
Template By Ira Syahirah