IM BACK,FOLLOW SAYA,TINGGALKAN JEJAK ANDA DI CBOX SAYA,PASTI MONSTA JIEYHA AKAN FOLLOW KORANK.LOVE U ALL

Pages

tip2 menangani stress




Kalau aku stress, aku suka tengok Running Man. Bila tengok Running Man, aku dapat mengeluarkan ketawa ditahap yang maxima (perghh..ayat). Serius...tak tipu! Running Man ni sangat kelakar ok. Sure..korang akan rasa satu perasaan yang sangat aman,damai lagi tenteram. Sebab ape?? sebab..stress korang tu dah dibawak lari bersama-sama dengan ketawa yang korang dah keluarkan tadi. Tapi...mungkin akan ada satu masalah baru yang timbul bila korang mula tengok Running Man. Satu..korang akan mengalami kesakitan di bahagian perut sebab ketawa kuat sangat, dan yang kedua korang akan ketagih nak tengok lagi dan lagi. Last-last keje tak jalan..asik layan Running Man jerrrrr..hahaha.

0 000 orang nak tahu:

Post a Comment

Happy giler
Dont forget follow me and like my entry :)thank you for visit my blog..
 
Template By Ira Syahirah