IM BACK,FOLLOW SAYA,TINGGALKAN JEJAK ANDA DI CBOX SAYA,PASTI MONSTA JIEYHA AKAN FOLLOW KORANK.LOVE U ALL

Pages

ucapan selamat puasa ramadhan

Assalammualaikum.....kak jii nak ucapkan selamat berpuasa yerrr.....
korank mesti full taw puasa tahun nie...heheheh...

Di bulan ramadhan udah biasanya kita suka berbagi dengan sesama lewat ucapan selamat berpuasa melalui Hape kepada teman-teman, sahabat, keluarga dan orang-orang tercinta.




Berikut ini kumpulan kata kata sms ucapan ramadhan 2012 M - 1433 H 

Mungkin hatiku ngga' sebening XL atau secerah Mentari
Fren aku minta SimPaTI-mu, Bebaskan aku dengan maafmu
Agar aku lega dengan minta maaf
Selamat menyambut bulan puasa, mohon maaf lahir dan bathin



Buka hati dapat CINTA
Buka fikiran dapat ILMU
Buka mata…….cari Rizki…
Dan buka Handphone 1 pesan diterima
selamat menjalankan ibadah puasa, wish Allah give U the Best lives
I Pray… N Mohon dimaafin segala ksalahan2








Bila hati saling terpaut rasa cinta terjalin indah
Bila salah & Khilaf telah terjadi
Maka Mohon Maaf Lahir & Batin atas kesalahan
“Marhaban Ya Ramadhan”
Selamat Menunaikan Ibadah Puasa
Semoga kita selalu diberkahi dibulan yang penuh mahrifah ini....

0 000 orang nak tahu:

Post a Comment

Happy giler
Dont forget follow me and like my entry :)thank you for visit my blog..
 
Template By Ira Syahirah